نوشته شده توسط : نازی

برخی از مردان ممکن است به ورزش علاقه مند باشند ، بنابراین بهترین هدیه برای آنها خرید یکی از وسایل ورزشی است ، گاهی اوقات مرد کتابخوان است و دوست دارد کتاب بخرد ، دیگری علاقه به وسایل الکترونیکی دارد و دیگری لوازم جانبی اتومبیل ندارد. با دانستن اینكه همسر یا همسرتان بیشتر به چه چیزی علاقه دارند ، برای آنها روز پدر و مادر هدیه بخرید.

در این مقاله ما نکاتی را برای خرید هدیه روز مرد ارائه می دهیم و شما باید بر اساس نیازها و خواسته های همسر خود هدیه ای مناسب تهیه کنید.

هدایای ورزشی

کمی کوهنوردی ، پیاده روی ، ماهیگیری ، بهترین هدیه برای مردان شنا و سایر ورزش های سبک و سنگین می تواند همزمان کار و استاندارد زندگی همسرتان را افزایش دهد و سلامت جسمی وی را بیشتر تضمین کند. به این فکر کنید که بیشتر به کدام ورزش علاقه دارد یا کدام ورزش گروهی را در خاطرات جوانی با دوستانش بیشتر به یاد می آورد. پیشنهاد ما این است که کوله پشتی ، شلوارک ورزشی ، گرم شدن و کفش کوهنوردی و ورزشی و تجهیزات ورزشی را که شوهرتان بیشتر به آنها علاقه دارد ، در نظر بگیرید. همچنین ، اگر پدر شما بازنشسته است ، یک لباس ورزشی می تواند برای پیاده روی های صبحگاهی او عالی باشد.

هدایای فنی

اگر پدر و شوهرتان به کارهای خانه علاقه مند هستند و هیچ کس آنها را به عنوان کارهای شخصی خود قبول نمی کند ، جعبه ابزار بهترین هدیه ای است که می توانید به عنوان هدیه روز پدر بخرید.

هدیه برای لباس

پیراهن و شلوار یکی از آن گزینه هایی است که شما نمی دانید چه چیزی بخرید ، اما آنها را انتخاب کنید. لباس برای موارد مختلف معمولاً پرفروش ترین وسیله است و این تکرار می تواند شما را خسته کند. اگر می خواهید این مورد را انتخاب کنید ، از این تکرار مداوم یک فرصت استثنایی ایجاد کنید و یک مدل یا رنگ متفاوت برای آن بخرید. .



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکته های خانه داری,مهارت های زندگی

موزها را به صورت دسته ای کنار هم نگه داری نکنید

 

ظروف پلاستیکی جزو ظروف پر کاربردی هستند که در هر خانه ای وجود دارند. بسته بودن درب ظروف پلاستیکی باعث بدبو شدن آنها می شود و شما با یک راه حل ساده می توانید از آن جلوگیری کنید.

 برای پیشگیری از بد بو شدن ظروف پلاستیکی درب بسته ای که هوا وارد آن ها نمی‌شود، مقداری نمک درون آنها بریزید.

 

 قسمتی از روکش چوب های روکش دار جدا شده است؟
خودتان را ناراحت نکنید، از چسب تیوبی استفاده کنید و آن را دوباره بچسبانید و 24 ساعت یک جسم سنگین روی آن قرار دهید تا از چسبیدن آن مطمئن شوید.


 اگر غذای‌ تان ته گرفته و بوی سوختگی می‌دهد نگران نشوید بلکه مقدار سالم غذا را جدا کرده و درون قابلمه دیگری بریزید و درون ظرف مقداری شکر بریزید و به پختن ادامه دهید فقط مراقب باشید شکر را تا اندازه ای بریزید که غذا طعم شیرین به خود نگیرد. شکر طعم سوختگی را از بین می برد.

 

 اگر کاغذی به لوازم چوبی منزل شما چسبیده است و مایلید آن را بکنید هیچ وقت با یک کارد یا تیغ و نظایر آن به جان آن نیفتید چرا که با این عمل به لوازم چوبی شما آسیب وارد می آورد. در چنین مواقعی بهتر است از هر نوع روغن های مایع کمک بگیرید به این صورت که چند قطره روغن روی کاغذ بریزید و لحظه ای صبر کنید سپس با پارچه نرمی مالش دهید و این عمل را آن قدر تکرار کنید تا کاغذ به کلی از چوب کنده شود.


 اگر برنج‌ تان بوی سوختگی به خود گرفته، روی برنج به مدت 10 - 5 دقیقه چند تکه نان قرار دهید تا بوی سوختگی را به خود جذب کند. فقط مراقب باشید هنگام کشیدن غذا در بشقاب، برنج های سوخته ته قابلمه را استفاده نکنید.

 اگر از تازه بودن تخم‌ مرغ‌ تان مطمئن نیستید آن‌ ها را درون کاسه بزرگی از آب بریزید، اگر زیر آب قرار گرفتند یعنی تازه هستند و اگر در آب یکوری شده و کج شدند به این معناست که زیاد تازه نیستند و باید سریع تر مصرف شوند و اگر در آب معلق شدند یعنی دیگر تازه نیستند.

 برای از بین بردن مورچه ها از آشپزخانه، باید لانه آن ها را پیدا کرده و جلوی آن را با وازلین مسدود کنید.

 

 اگر به طور مرتب وسایل چوبی را تمیز نکنید، حشرات موذی از فرصت استفاده می کنند و در بهار و اوایل تابستان تخم ریزی می کنند که اگر تعداد آن ها زیاد باشد باید از مواد مؤثرتری برای سم پاشی استفاده کنید. وسایل چوبی برخلاف شما گرما را حتی در زمستان هم دوست ندارند. شوفاژ را هم خیلی تحمل نمی کنند و از تهویه به خاطر تغییراتی که در دما ایجاد و هوا را خشک می کند، خوششان نمی آید، پس به دادشان برسید و با تمیز کردن آن ها به طول عمرشان بیفزایید.

 موزها را به صورت دسته ای کنار هم نگه داری نکنید چرا که آن ها گازهایی را از خود متصاعد می‌کنند که باعث می شود به سرعت رسیده شوند و از حالت تازگی بیرون آیند.

 

 

 برای برطرف کردن برچسب ها و عکس برگردان های کهنه و قدیمی می توان از سرکه استفاده کرد به این صورت که آنها را با سرکه خیس کنید و لحظه ای صبر کنید سپس به آرامی با تکه پارچه ای آن را پاک کنید.

 

 

 تزیینات عاج روی چوب را می توان با کمک چوب پنبه که روی سر یک چوب کبریت پیچیده شده و کمی به آب و شوینده ضعیف آغشته شده است، تمیز کرد. بعد از این مرحله با کمی پنبه که در آب فرو برده اید، آن را دوباره تمیز و در پایان با پارچه ای کتانی سطح عاج را خشک کنید.


 پاک کردن شیشه ها در شهرهای غبار آلود دشوار است. برای اینکه شیشه ها کاملا براق و تمیز شوند مقداری از مخلوط آب و الکل روی شیشه ها بکشید سپس با پارچه نرم و بدون کرک خشک کنید. شیشه ها کاملا براق می شوند.


 اگر آشپزخانه شما کوچک است و می خواهید دیوارها و سقف آن را بشویید کافی است که یک قابلمه آب را روی اجاق گاز بگذارید تا جوش بیاید تا آشپزخانه مملو از بخار شود بعد با اسفنج یا ابر تمام دیوارها را پاک کنید و برای پاک شدن بهتر آنها هرچند لحظه یک بار اسفنج را در آب ولرم و پودر رختشویی بفشارید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/full1-fledged-goodwife1.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



يکی از پرمصرف ترين ظروف در هر آشپزخانه ای ماهيتابه است. بيشتر غذاهاي ايراني بايد خوب سرخ شوند تا خوش آب و رنگ به نظر برسند. اين است که داشتن يک تابه خوب به بهتر شدن غذا طبق استانداردهاي ما ايراني‌ها کمک مي‌کند.

 

يکی از پرمصرف ترين ظروف در هر آشپزخانه‌اي ماهيتابه است. بيشتر غذاهاي ايراني بايد خوب سرخ شوند تا خوش آب و رنگ به نظر برسند. اين است که داشتن يک تابه خوب به بهتر شدن غذا طبق استانداردهاي ما ايراني‌ها کمک مي‌کند. وقتي اسم تابه مي‌آيد شايد اولين چيزي که به ذهنمان مي‌رسد همان تابه‌هاي دسته‌بلند است اما اين روزها براي سرخ کردن غذا تابه‌هاي متنوعي در بازار موجودند که بد نيست به اين خانواده نيم‌نگاهي بيندازيد و اگر به يک تابه تازه نياز داريد، يکي از آنها را براي خريد در نظر بگيريد.

چدن يا طرح چدن؟
اگر به دنبال تابه‌هاي اصل چدني هستيد بايد بدانيد که يکي از ويژگي‌هاي آنها سنگيني بيش از حدشان است. شست‌وشوي ظرف چدني كار بسيار دشواري است و بلند کردن اين ظروف واقعا به کمي زور بازو نياز دارد. به همين دليل اين روزها تابه‌هايي به بازار آمده‌اند که کف آنها از لايه‌هاي نچسب تشکيل شده و شکل ظاهري آنها مشابه چدن است. اين تابه‌ها در حال حاضر طرفداران زيادي دارند و رنگشان مشکي با دسته فلزي يا آلياژ نسوز است.

مهارت های خرید ماهیتابه,آشنایی با خرید ماهیتابه

يک نوع تابه بزرگ با لبه های بلند و مخصوص پخت غذاهاي چيني است که به آن تابه وُک مي‌گويند


ويژه غذاهای چينی
يک نوع تابه بزرگ با لبه های بلند و مخصوص پخت غذاهاي چيني است که به آن تابه وُک مي‌گويند. چيني‌ها هنگام طبخ غذاهايشان سبزيجات و مواد غذايي را به مدت کوتاه و با حرارت زياد داخل اين تابه‌ها تفت مي‌دهند. به اين ترتيب غذا خيلي سرخ و برشته نمي‌شود و فقط بايد کمي نرم شوند. بنابراين ارزش غذايي سبزيجات بيشتر حفظ مي‌شود و براي سلامتي مفيد‌ترند. اگر به غذاهاي چيني علاقه‌منديد بهتر است يک تابه وُک داخل کابينت‌هايتان داشته باشيد. تابه‌هاي وُک هم از خانواده تابه‌هاي چدني هستند و حرارت را يکسان پخش مي‌کنند. البته جزو گران‌ترين گروه تابه‌ها محسوب مي‌شوند.

خرید ماهیتابه,راهنمای خرید ماهیتابه

یکی از ويژگی های ماهیتابه های چدنی سنگينی بيش از حدشان است


سراميکي سياه و سفيد
وقتي به کف اين تابه ها نگاه می کنيد خيلي شبيه سراميک نيستند. در واقع يک لايه پوشش سراميکي روي کف آنها قرار گرفته و رنگ آن هم سياه يا سفيد است. تابه‌هاي سراميکي مشابه تابه‌هاي تفلون خاصيت ضدچسبندگي دارند و بايد مراقب باشيد با اشياي تيز کفشان خط و خش نيفتد. بهتر است تابه هايی با رنگ روشن را انتخاب نکنيد. درست که در ابتدا ممکن است شيک و زيبا به نظر برسند ولي خيلي زود کفشان لک مي‌افتد و مدام مجبوريد با انواع سفید کننده آنها را تميز کنيد.

انواع جنس ماهیتابه,بهترین جنس های ماهیتابه

تابه های سراميکی مشابه تابه های تفلون خاصيت ضدچسبندگی دارند


تابه برای ماهی
بيشتر تابه‌هاي موجود در بازار گرد هستند اما تابه‌هاي مستطيل شکل هم پيدا می شود. اگر مي‌خواهيد ماهي را درسته سرخ کنيد يک تابه مستطيلي بخريد که کف آن روکش نچسبي داشته باشد.

تکنیک های خرید ماهیتابه,اصول و نحوه خرید ماهیتابه

اگر می خواهيد ماهی را درسته سرخ کنيد يک تابه مستطيلی یا بیضی بخريد


تابه لبه دار
گروهی از تابه ها نسبت به انواع معمولی لبه پهن تری دارند که می توانيد براي تهيه انواع خوراک يا پختن مرغ هم از آنها استفاده کنيد. تابه‌هاي لبه دار اين حسن را دارند که اگر داخل آنها روغن زيادي بريزيد هنگام هم زدن مواد روغن به در و ديوار نمی پاشد. برای غذاهايی که بايد در روغن فراوان سرخ شوند اين تابه‌ها مناسب تر هستند.

آشنایی با خرید ماهیتابه, خرید بهترین جنس ماهیتابه

برای غذاهايی که بايد در روغن فراوان سرخ شوند تابه های لبه بلند مناسب تر هستند


مخصوص کباب و استيک
تابه‌های شياردار مخصوصی هستند که بيشتر براي پخت استيک کاربرد دارند. اگر می خواهيد استيک خانگی بپزيد بهتر است حتما يکی از اين تابه ها هم داشته باشيد. جنس اين تابه‌ها معمولا تفلون يا چدني است. البته به اين تابه‌ها گاهي اوقات تابه گريل هم مي‌گويند چون براي کباب کردن انواع گوشت و مرغ هم از آن استفاده مي‌شود. اين تابه روي گوشت شما خط های برشته شده ای ايجاد مي‌کند و شکل ظاهري غذا جالب تر می شود.

آشنایی با خرید ماهیتابه, خرید بهترین جنس ماهیتابه

تابه‌های شياردار مخصوصی هستند که بيشتر برای پخت استيک کاربرد دارند


درشيشه ای ها
گاهي هنگام پخت برخي از غذاها در ماهيتابه لازم است براي مدتي در تابه را ببنديد. اينجاست که اگر در شيشه ای داشته باشيد بهتر است چون می توانيد غذای درحال پخت را ببينيد. برخي از تابه‌ها در ندارند. می توانيد يک در تک را جدا بخريد. اگر هم سرويس قابلمه بخريد که به طور حتم در يکي از قابلمه‌ها اندازه ماهيتابه مي‌شود. به هر حال اگر داشتن در برايتان مهم است هنگام خريد به اين نکته توجه کنيد.

راهنمای خرید ماهیتابه،مهارت های خرید ماهیتابه

برای پخت غذاهایی که لازم است در داشته باشند ماهیتابه در دار بخرید

 


تابه رژيمی
معمولا دو طرفه هستند و هنگام پخت و پز درها روی هم بسته و کاملا قفل می شوند. در نتيجه با کمک بخار آب و بدون نياز به آب و روغن، غذاهايی مانند مرغ و ماهی را خيلی زود برای خوردن آماده می کنند. البته اگر بعد از خريد از دو طرفه بودن تابه راضي نبوديد مي‌توانيد با باز کردن لولاي مياني تابه‌ها را از هم جدا کنيد و دو تابه معمولي داشته باشيد. در بعضي از مدل‌ها يکي از تابه‌هاي شياردار است که براي تهيه غذاهايي مانند استيک بيشتر کاربرد دارد. تابه‌هاي رژيمي در دو اندازه مختلف ديده مي‌شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/frying-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



این بخش از راهنمای ژست عکاسی ایده هایی برای عکاسی از آقایان است و شباهت زیادی به ژست هایی دارد که در مطلب ژست های عکاسی برای خانم ها آورده بودیم. وقتی از کسی عکاسی می کنید چه خانم، چه آقا بسیار مهم است که سلیقه او را در عکاسی بپرسید. آیا می خواهد در عکس قوی دیده شود یا جدی و یا آرام و ریلکس؟ هم نوع ژست فرد در پیامی که عکس منتقل می کند موثر است و هم زاویه دوربین عکاسی.

 

اگر از زاویه پایین عکس بگیرید عکس جدی تر و رسمی تری به دست خواهید آورد. از طرف دیگر از نظر خیلی ها عکس از زاویه بالا جذاب تر خواهد بود. مهم این است که به فرد قدرت انتخاب بدهید.

 

عکس های هد شات استاندارد یا کلوز آپ

یک نمونه عکس هدشات کلاسیک که از زاویه بالا گرفته شده است. در این ژست به فرد اجازه دهید کاملا ریلکس باشد کمی به سمت جلو خم شود و زاویه دیدش به سمت بالا باشد.

 

ژست های عکاسی برای آقایان, ژست های ویژه عکاسی

یک نمونه عکس هدشات کلاسیک که از زاویه بالا گرفته شده است

 

ژست دست به سینه

برای این که فرد در عکس قوی تر دیده شود و ابهت بیشتری داشته باشد از او بخواهید دست به سینه بایستد لبخند نزند و تا جایی که می تواند جدی باشد.

 

ژست های عکاسی,راهنمای ژست های عکاسی

ژست دست به سینه در عکس، فرد را در عکس قوی تر نشان می دهد

 

این عکس کلوزآپ یکی دیگر از ژست های کلاسیک مردانه در حالت دست به سینه است.

 

آشنایی با تکنیک های عکاسی, ژست های متفکرانه عکاسی

عکس کلوزآپ یکی دیگر از ژست های کلاسیک مردانه در حالت دست به سینه است

 

ژست دست به کمر

اگر می خواهید فرد در عکس کاملا ریلکس دیده شود از او بخواهید دست به کمر بایستد یا این که انگشت شست را داخل جیبش قرار دهد.

 

نکاتی برای عکاسی آقایان,نکته هایی برای عکس گرفتن آقایان

اگر می خواهید فرد در عکس کاملا ریلکس دیده شود از او بخواهید دست به کمر بایستد

 

می توانید از او بخواهید که هر دو دست را روی کمر قرار دهد تا بیشتر در عکس ریلکس به نظر بیاید.

 

ژست های ویژه عکاسی, ژست های عکاسی ایستاده

قرار دادن هر دو دست روی کمر در عکس ریلکس تر به نظر می آیند

 

در این ژست از فرد بخواهید یکی از دست ها را داخل جیب و دست دیگر را مقابل شکم قرار دهد.

 

ژست متفکرانه

 

در این ژست فرد باید دست را زیر چانه قرار دهد. شاید احساس خوبی نسبت به این ژست نداشته باشید اما نتیجه خوبی از آن به دست خواهد آمد.

 

راهنمای ژست های عکاسی,ژست های عکاسی برای آقایان

در ژست متفکرانه فرد باید دست را زیر چانه قرار دهد

 

ژست نشسته پشت میز

پشت میز می توانید ژست های مختلفی را امتحان کنید و یکی از آن ها به سادگی تصویری است که در پایین می بینید.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/gesture1-photography2-men2.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



در این مطلب شما را به نمونه هایی از آموزش ها و مدل های تزیین کیف ساده را گردآورده ایم. می توانید از آن ها ایده بگیرید.

 

آموزش تزیین کیف,مدل های تزیین کیف
تزیین کیف دستی,تزیین کیف مشکی ساده

ایده هایی برای تزیین کیف

 

روش تزیین کیف ساده,تزیین ساده ی کیف
راههای تزیین کیف,آموزش تصویری تزیین کیف

تزیینات زیبای کیف

 

مدل های تزیین کیف,ایده هایی برای تزیین کیف
تزیین کیف مشکی ساده,آموزش تزیین کیف

تزیین کیف دستی

 

تزیین کیف ساده,روش تزیین کیف ساده
تزیین ساده ی کیف,راههای تزیین کیف

آموزش تزیین کیف

 

راههای تزیین کیف,تزیین کیف مشکی ساده
آموزش تصویری تزیین کیف,تزیین کیف دستی

مدل تزیین کیف مجلسی

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/artifice/education-decoration-kiev-simple-handicrafts.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



برای تغییر دادن لباس هایتان باید خلاقیت داشته باشید و به راحتی لباس های قدیمی تان را تبدیل به لباس جدید کنید.

 

تبدیل لباسها به یکدیگر,ایده برای تغییر لباسهای قدیمی

ایده برای تغییر لباسهای قدیمی

 

خلاقیت در تغییر لباس,تبدیل لباس کهنه به نو
تغییر لباس های قدیمی,تغییر لباس کهنه

خلاقیت در تغییر لباس

 

تغییر لباس قدیمی به مدرن,ایده هایی برای تغییر لباس
ایده برای تغییر لباسهای قدیمی,تبدیل لباس قدیمی به جدید

تبدیل لباس کهنه به نو

 

 

تبدیل لباس کهنه به نو,تبدیل لباسها به یکدیگر
تبدیل مانتو کهنه به نو,تغییر لباس های قدیمی

تبدیل لباسها به یکدیگر

 

تغییر لباس کهنه,تغییر لباس قدیمی به مدرن

تبدیل لباس قدیمی به جدید

 

تغییر لباس قدیمی به مدرن,تبدیل لباس کهنه به نو
ایده هایی برای تغییر لباس,خلاقیت در تغییر لباس

تبدیل مانتو قدیمی به جدید

 

تبدیل لباسها به یکدیگر,ایده برای تغییر لباسهای قدیمی
خلاقیت در تغییر لباس,تبدیل لباس کهنه به نو

تبدیل مانتو به لباس

 

 

تغییر لباس های قدیمی,تغییر لباس کهنه
تغییر لباس قدیمی به مدرن,ایده هایی برای تغییر لباس

تغییر لباس های قدیمی

 

ایده برای تغییر لباسهای قدیمی,تبدیل لباس قدیمی به جدید
تبدیل لباس کهنه به نو,تبدیل لباسها به یکدیگر

تغییر لباس کهنه

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/artifice/old1-wear5-modern5.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()