نوشته شده توسط : نازی

ایده‌های کلی برای خرید پسندیده ترین کادو زایش برای پسر
هدایای منحصر به فرد
به‌طور کلی پسرها اخ دارند چیزی را هدیه بگیرند که قبلا نداشته اند.

کادوهای خنده دار برای تولد
کادوهای خنده دار دائم به یادماندنی هستند. فلذا شما می‌توانید چیزی را به عنوان کادو به او بدهید که خنده بر لبش بیاورد.

هدایای تناسب اندام
پسرها در سن نوجوانی و جوانی بیشتر به فکر تناسب اندام خویش هستند. پس شما می‌توانید یک کادوی پیوسته با تناسب اندام به او هدیه دهید. همانند عضویت در باشگاه ورزشی، وسایل دیجیتال تناسب اندام و …

هدایای جذاب
باید چیزی را به عنوان کادوی زایش برای پسران بخرید که متناسب با سن و سلیقه شان جذابیت نیز داشته باشد.

کادوی زایش بر بنیاد مد روز
پسرهای جوان همیشه به تعقیب چیزهای مدرن و مطابق مد روز هستند پس شما باید هنگام خرید کادو این نکته را نیز مد نظر داشته باشید چیزی که می‌خرید به روز هست یا خیر.

در پیوستگی لیستی از کادوهای تولد پسرانه پسندیده برای گونه ها سلیقه‌ها را به شما شناسایی می‌کنیم.

ایده کادو تولد برای پسر های نوجوان و جوان
1) کوله پشتی مسافرتی
برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در درازا مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.

کادو زایش برای پسر-کوله پشتی مسافرتی-هدیه کاربردی و سودمند برای پسرها
2) دفترچه یادداشت با جلد چرم
این یک کادوی زایش شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما دلشاد می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را دلگرمی به نوشتن کنید.

کادو زایش برای پسر-دفترچه یادداشت با جلد چرم-هدیه تولد به یادماندنی برای همه
3) کجت لیوان جادویی
خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک فرمایش بایسته است. یک لیوان جادویی که با گرما تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت تقسیم تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد.

کادو زایش برای پسر-لیوان جادویی-هدیه جالب و اخ داشتنی برای زایش پسرها
4) سرکلیدی
اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان ولی به یاد پایدار گذاشتن هستید؛ کادو تولد برای پسر 22 ساله چه بخریم؟ یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه پسندیده و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

کادو زایش برای پسر-سرکلیدی حکاکی شده-کادوی تولد ساده و ماندگار برای آقایان
5) کیف لپ تاپ چرم
کیف لپ تاپ یک کادوی زایش پسندیده برای آقایانی است که دائما با لپ تاپ راز و شغل دارند و همیشه و کل جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و وانگهی آقایان است.

کادو زایش برای پسر-کیف لپ تاپ- کادوی تولد کاربردی و مفید و جذاب برا آقایان و پسرها
6) دستبند تناسب اندام
این یک هدیه زایش عالی برای همه پسرهایی است که به تناسب اندام خود اهمیت فوقانی می‌دهند و به تعقیب راهی برای کاهش وزن خویش هستند.

کادو زایش برای پسر-دست بند تناسب اندام-کادوی زایش نوین و پسندیده برای پسرها
7) وسایل شخصی
وسایلو لوازم شخصی نیز می‌تواندد هدیه زایش مناسبی برای پسرهای جوان و بزرگسال باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ریش تراش، کرم نمدار کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ی جذابیت و زیبایی برای مردان و پسران جوان است. اگر پسر مورد عقیده شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

8) جوراب طرح دار
اگر به تعقیب یک هدیه زایش خنده دار و سرگرم کننده هستید؛ یک زوج جوراب با طرح و یا یک پیام طنز می‌تواند ایده زیاد جالبی باشد. مطمئنا هیچ آدم چشمداشت ندارد که به عنوان هدیه تولد یک جوراب آن هم چنین جورابی کادو بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 روش های ثروتمند شدن,راهنمای ثروتمند شدن

با این کارها احساس ثروتمندی کنید

 

موفق بودن نیازمند نوعی ذهنیت خاص است. به دست آوردن ذهنیت میلیاردری آسان است؛ فقط کافی است از افراد ثروتمند الگوبرداری کنید.

زیاد برنامه‌ریزی نکنید؛ فقط عمل کنید

بعضی مواقع خود را موفق «فرض» کنید: زمانی می خواهید کاری کنید، برای آن برنامه ریزی کنید و در این کار هم افراط می کنید، مثلا کاغذ بزرگی برمی‌دارید و آن را با برنامه های آینده‌ی خود سیاه می کنید. اگر شما هم به این مشکل مبتلا هستید، راه حلی برای شما داریم. آماده‌اید؟ اول شلیک، بعد نشانه گیری.

 

بله، این دقیقا برخلاف تمریناتی است که در میدان تیر سربازی به شما آموزش داده‌اند. ما می‌گوییم اول آتش، بعد نشانه‌گیری. در واقع اشکال کار اینجاست که وقت خود را بیش ازحد صرف نشانه گیری می کنید، آنقدر زیاد که اصلا ماشه را نمی چکانید. اگر سربازی رفته باشید و روی خاک های میدان تیر دراز کشیده باشید، می دانید که هرچه بیشتر نشانه بگیرید، دست تان هم بیشتر می لرزد. پس به جای اینکه فکر و ذهن خود را درگیر این کنید که بزنید وسط هدف، تفنگ را سریع در دست بگیرید و یک نگاه تند و سریع هم به هدف بیندازید و بعد: آتش. اگر بخواهید از این دستورالعمل فراتر بروید و دقت بیشتری به خرج بدهید، با شکست روبه رو خواهید شد.

 

باور کنید امکان ثروتمند شدن وجود دارد

راه‌های زیادی برای به دست آوردن پول وجود دارد. تنها باید این باور را در خود پرورش دهید که "شما لیاقت کسب ثروت را دارید" هر چیزی ممکن است. اما قبل از آنکه چنین اتفاقی بیفتد، باید باورهای خود را شکل دهید.

 

نسبت به داشته هایتان شکرگزار باشید

در صورتی که نشسته اید و به این موارد فکر می کنید، "من خانه ام را دوست ندارم، ای کاش خانه بزرگتری داشتم" یا "من از رانندگی با این ماشین خجالت می‌کشم و دیگر تحمل ندارم تا ماشین جدیدی پیدا کنم"، در این صورت شما با افکار منفی، ارتعاشات منفی را ارسال می کنید. بر طبق قانون جذب، افکار منفی هیچگونه مورد مثبتی را ایجاد نخواهد کرد. در عوض شما باید نسبت به خانه و اتومبیل خود احساس رضایت داشته باشید. باید نسبت به این که سقفی بالای سر شما قرار دارد و تختی که برای خوابیدن در اختیار شما هست یا غذایی که روی میز شما وجود دارد، سپاسگزار باشید. هر چه نسبت به داشته‌های خود سپاسگزار باشید، احتمال دارد موارد بیشتری را جذب نمایید.

 

افراد ثروتمند باور دارند شروع یک بیزینس، سریع ترین راه کسب ثروت است

مردم عادی و معمولی فکر می‌کنند که شروع یک بیزینس یک کار پرخطر و مخاطره آمیز است. حقیقت این است که داشتن یک شغل، امن‌تر از راه اندازی یک بیزینس به صورت شخصی نخواهد بود. افرادی که برای خودشان کار می‌کنند این قدرت را دارند که فعالانه بیزینس خود را پیگیری نمایند و درآمد خود را افزایش دهند. البته، برای شروع یک بیزینس ریسک‌هایی وجود دارد، اما افراد ثروتمند می‌دانند که بزرگترین ریسک این است که روی خود شرط بندی کنند.

 

"در حالی که افراد ثروتمند اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می‌کنند و در نتیجه سودهایی از راه اندازی آن می‌برند، مردم عادی به دنبال کسب و کاری ثابت هستند و بنابراین، این شانس را نخواهند داشت که برای خود فرصت خلق ثروت را ایجاد کنند. افراد عادی با ثبات مالی که از طریق مشاغل کم درآمد و افزایش حقوق سالانه‌ای که به دست می آورند، زندگی خود را تضمین می کنند.

 

روش های ثروتمند بودن,نکاتی برای ثروتمند بودن

افراد ثروتمند شروع یک بیزینس را، سریع ترین راه کسب ثروت می دانند

 

کارهایی که باعث می شود احساس ثروتمندی کنید
برای اینکه ثروتمند باشید همیشه لازم نیست یک حساب بانکی پر از پول داشته باشید! با لذت بردن از کوچک ترین چیزها در زندگی می توان احساس ثروتمند بودن کرد. پس امروز نگران حساب بانکی خود نباشید و کارهایی که باعث می شود احساس کنید ثروتمندترید را انجام دهید.

 

مرتب کردن و سازماندهی کمدها
حتما برای شما هم پیش آمده که با تماشای کمد لباس های افراد ثروتمند به آنها حسادت کرده باشید! کمدی پر از لباس های شیک و رنگارنگ که زندگی آنها را لوکس تر نشان می دهد. بد نیست بدانید چیزی که بیش از پول در این مساله مطرح است یک زندگی مرتب و منظم است، کمدی که لباس ها در آن به ترتیب، اتوکشیده و منظم چیده شده اند جلوه بیشتری از کمد نامرتب با لباس های چروک دارد وقتی به چنین کمدی نگاه می کنید ناخودآگاه آن شخص را ثروتمندتر می بینید در حالیکه می توانید با مرتب کردن کمد لباسها و نظم و ترتیب دادن به آن، از خود چهره ثروتمندتری بسازید.

 

ثروتمند بودن,احساس ثروتمند بودن

کمدی پر از لباس های شیک و رنگارنگ که زندگی آنها را لوکس تر نشان می دهد

 

داشتن یک باغچه کوچک اختصاصی

جالب است بدانید برخی از محققان معتقدند وقتی یک باغچه کوچک در خانه دارید و می توانید در آن گیاهانی بکارید که در غذا پختن به شما کمک می کند، حتی بدون خارج شدن از خانه و خرید کردن احساس خوبی خواهید داشت. هرچند در زندگی آپارتمان نشینی شاید کاشتن برخی از این گیاهان و نگهداری از آنها سخت باشد اما همیشه رسیدگی به گل و گیاه، حتی اگر هیچ محصولی نیز به شما تحویل ندهد، احساس بهتری به شما خواهد داد.

 

احساس ثروتمند شدن,نشانه های ثروتمند شدن

می توانید در باغچه تان گیاهانی بکارید که در غذا پختن به شما کمک می کند

 

خوردن صبحانه ای مفصل و خوشمزه

اکثر ما بیشتر روزهای هفته را سر کار هستیم و فرصت خوردن صبحانه ای مفصل با دوستان نداریم. بد نیست گاهی اوقات این فرصت را به خود بدهید که صبحانه ای مفصل خارج از خانه بخورید و زمانی را با دوستان بگذرانید. وقتی صبحانه آماده می خورید کمی احساس ثروت و قدرت بیشتری خواهید داشت تا زمانیکه خودتان صبحانه آماده می کنید.

 

نحوه سفرکردن,روش هایی برای احساس ثروتمند بودن

هرزگاهی این فرصت را به خود بدهید که صبحانه ای مفصل خارج از خانه بخورید

 

استفاده از گل های تازه در فضای خانه

نه تنها گل های تازه و رنگارنگ به چهره و فضای خانه رونق بیشتری می دهند بلکه باعث می شوند روح و ذهن شما آزادتر شود. گیاهان با خستگی مبارزه می کنند و باعث می شوند تمرکز و توجه بیشتری به کارها داشته باشید. بد نیست برای خود گل یا گلدان بخرید و در اتاق قرار دهید. این کار باعث می شود فضای خانه زنده دیده شود و احساس بهتری داشته باشید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/things2-make1-feel2-rich.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نکاتی ایمنی در آتش سوزی, راهنمای آتش سوزی

راهکارهایی برای فرار از آتش سوزی

 

در این مطلب ما راهنمایی هایی را به شما ارائه می دهیم که به شما این امکان را می دهد تا از یک آتش سوزی ایمن و سالم خارج شوید. در حالی که استرالیا از آتش سوزی با سرعت بی سابقه ای رنج می برد، فکر کردیم در صورت اضطراری باید آماده شویم.

در صورت بروز یک فاجعه طبیعی، مانند آتش سوزی، می توانید فرار کنید. همیشه 3 گزینه ممکن برای فرار در نظر داشته باشید، جوانب مثبت و منفی را فوراً در نظر بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدون اتلاف وقت، پس از انتخاب اولین گزینه را انجام بدهید اگر اولین گزینه کار نکند، می توانید گزینه دوم را انتخاب کنید.

 

1. سعی کنید همیشه از آتش دور شوید. برای فرار از آتش نزدیک شدن از جهت باد به عنوان راهنما استفاده کنید.

اگر باد به سمت آتش می وزد، باید به سمت مخالف باد حرکت کنید. اما اگر باد از پشت و به سمت شما می وزد، باید به سمت چپ یا راست خود، عمود بر آتش حرکت کنید. به این ترتیب شما هم از شعله های آتش و هم از جرقه هایی که در مسیر باد می پاشد دور خواهید شد.

 

نکاتی ایمنی در آتش سوزی,راهنمای آتش سوزی

هنگام آتش سوزی به سمت مخالف باد حرکت کنید

 

2. لباس خود را مرطوب نگه دارید.

اگر در اتومبیل هستید، دراز بکشید، خود را با یک پتو یا روتختی مرطوب بپوشانید و بینی و دهان خود را با یک پارچه مرطوب بپوشانید تا به شما در تنفس کمک کند. اگر در خانه هستید، مطمئن شوید که همه درها و پنجره ها بسته است.با حوله و پتو درزهای زیر درها را بپوشانید تا از ورود دود به خانه جلوگیری شود. و کل لباس هایتان را خیس کنید.

 

راهکارهایی برای وقوع آتش سوزی, نکاتی هنگام وقوع آتش سوزی

خود و لباس تان را خیس کنید

 

3. به دنبال قسمتی بزرگ و وسیع باشید که غیر قابل اشتعال باشد.

 

اصولی زمان وقوع آتش سوزی,راههای نجات از آتش سوزی

به مکانی غیر قابل اشتعال بروید

 

4- در نزدیکی یا در آب (دریا، دریاچه یا رودخانه) بروید.

 

راهکارهای ایمنی در آتش سوزی, نکاتی ایمنی در آتش سوزی

خود را به آب و دریاچه و ... برسانید

 

5- روی زمین دراز بکشید زیرا دود بالا می رود.

 

روش فرار از آتش سوزی,زنده ماندن در آتش سوزی

در زمان آتش سوزی روی زمین دراز بکشید

 

6. اگر در اتومبیل هستید، پنجره ها را بالا بکشید و دریچه های هوا را ببندید تا دود خارج شود و به داخل اتومبیل نیاید.

 

راهنمای زنده ماندن در آتش سوزی, راهکارهایی برای وقوع آتش سوزی

پنجره ها و دریچه های اتومبیل تان را ببندید

 

7. اگر در ساختمان هستید، تمام درها، پنجره ها و دریچه ها را ببندید، اما آنها را قفل نکنید، تا در صورت لزوم بتوانید فرار کنید.

 

نکاتی هنگام وقوع آتش سوزی,اصولی زمان وقوع آتش سوزی

تمام دریچه های ساختمان را ببندید تا دود وارد ساختمان نشود

 

 

8- پرده ها را از پنجره ها و درها جدا کنید و مبلمان قابل اشتعال را در مرکز خانه قرار بدهید.

 

اصولی زمان وقوع آتش سوزی,زنده ماندن در آتش سوزی

لوازم و وسایل قابل اشتعال را از پنجره ها دور کنید

 

9- تمام چراغ ها را در بیرون و در هر اتاق روشن کنید تا دودها قابل مشاهده برای نجاتگران باشد.

 

راههای نجات از آتش سوزی,روش فرار از آتش سوزی

تمام چراغ های خانه را روشن کنید تا دود بهتر دیده شود

 

10. منطقه ی اطراف آتش سوزی را با استفاده از شیلنگ ها یا آبپاش ها مرطوب کنید تا آتش به اطراف پراکنده نشود و زودتر خاموش شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/ways-survive2-fire.html



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

مناسب ترین هدایای ویژه ی تولد همسر,هدایای مناسب همسر

هدایای مناسب همسر

 

هدیه ای دوست داشتنی برای یکی از دوست داشتنی ترین انسانهایی که می شناسید. با این هدایای عاشقانه که باعث می شود تا سال ها در ذهن بماند، نیمه دیگر خود را خوشحال کنید.

تلاش برای فکر کردن به یک هدیه مناسب می تواند گاهی اوقات کمی دشوار باشد. با گزینه های بسیار زیاد، دشوار است بدانید چه چیزی هدیه ای مناسب برای همسر شما خواهد بود. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که مهمترین قسمت خرید هدیه برای هر کسی این است که احساس کند شما واقعاً آنها را می شناسید. با کمی توجه، می توانید هنگام باز کردن جعبه مطمئن باشید که چهره ای شاد را مشاهده کنید.

 

در ادامه نمونه هایی از هدایای ویژه برای همسرتان را آورده ایم این هدایا هم مناسب آقایان و هم مناسب خانم ها است.

 

خوردن شام در یک رستوران

یک مکان آرامش بخش با غذای خوب همیشه یکی از به یاد ماندنی ترین شب های زندگی خواهد بود. به یاد داشته باشد که همیشه اجازه دهید تا شریک زندگی تان غذای مورد علاقه خود را انتخاب کند.

 

تابلو یا وسایل هنری

اگر همسرتان به هنر و هنرمند علاقه دارد می توانید از تابلو یا وسایل هنری برای همسرتان بخرید. 

 

بهترین هدایای همسر,هدایای ویژه عشق تان

با رفتن یک رستوران دو نفره شب خود را به یادماندنی کنید

 

هدیه خرید یک لباس مناسب

گاهی وقت ها خرید یک هدیه مناسب برای شریک شما می تواند بسیار لذت بخش باشد. پوشاک همیشه مورد علاقه زن ها و مردهای خوش پوش است.

 

ست کیف و کفش

خرید ست کیف و کفش می تواند گزینه ی خوبی برای هدیه باشد.

 

هدایای مناسب خانم ها,هدیه های مناسب خانم ها

ست کیف و کفش برای خانم ها و برای آقایان ست کفش و کمربند و کیف دستی مناسب است

 

عطر و ادکلن

سعی کنید بوی مورد علاقه ی همسرتان را متوجه شوید و با خرید عطر و ادکلن مورد نظر آن ها را خوشحال کنید. (مطلب پیشنهادی: ایده برای سوپرایز تولد)

 

دوربین یا گوشی

اگر محدودیت مالی ندارید می توانید برای همسرتان دوربین عکاسی یا گوشی موبایل بخرید.

 

هدایای مناسب آقایان,ایده هایی برای خرید هدیه

یکی از هدیه های دوست داشتنی خرید دوربین یا گوشی می باشد

 

 

ساعت

اکثر خانم ها و آقایان ساعت را دوست دارند و با هدیه گرفتن آن خوشحال می شوند. مخصوصا افرادی که زمان و خوش پوشی برایشان اهمیت دارد.

 

عینک آفتابی

اگر سلیقه همسرتان را می دانید و بهترین حالت و مدل عینک آفتابی که به چهره ی آن می آید را می دانید انتخاب مناسبی برای هدیه دادن است. 

 

هدایای مناسب همسر,بهترین هدیه مناسب همسر

برای خرید عینک آفتابی باید بسیار محتاط باشید

 

کارت هدیه

اگر نمی دانستید چه چیزی می تواند عشق تان را خوشحال کند، می توانید از کارت هدیه استفاده کنید تا خودش از آن استفاده کند.

 

باکس گل و شکلات

برای خوشحال کردن همسرتان از باکس های گل یا باکس تزیین شده با شکلات استفاده کنید. این یک هدیه شیک و عاشقانه است.

 منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/spouse2-birthday-gift2.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

بهترین هدیه برای مردان چیست؟
هدیه گرفتن برای مردان هم میتونه آسون باشه و هم خیلی سخت کاملا بستگی به شخصی داری که میخواید براش کادو بگیرید ولی در کل این را از زبان نویسنده این مقاله که آقا هم هست تو انتخاب کادو میتونید معیار خوبی در نظر بگیرید لیست بهترین هدیه ها برای مردان ( چون مردا معمولا در طول زندگی کمترین کادو رو دریافت میکنند معمولا هرچی برایشان بخرید با کمال میل قبول میکنن و خوشحال می شوند.) اما در ادامه میخواهیم بصورت تخصصی و براساس شخصیت مردان کادوهایی که میتوانید هدیه دهید رو بررسی کنیم ولی در کل سخت نگیرید

:: بازدید از این مطلب : 73

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

سرطان زدایی,راههای پیشگیری از سرطان

خوشبوکننده های هوا یکی از محصولات خطرناک هستند


درباره پیشگیری از انواع سرطان و درمان آن احتمالا زیاد خوانده اید و شنیده اید. اما این مطلب کمی با مطالب قبلی فرق دارد. در این نوشته، موضوع پیشگیری از سرطان، از داخل خانه شروع شده است. محققان می گویند برای پیشگیری از سرطان باید اطلاعات تان را درباره محصولات شیمیایی خانگی و تاثیر آنها در افزایش خطر ابتلا به بیماری های مختلف، بیشتر کنید. می توانید با رعایت این ۶ توصیه شروع کنید.

۱) سرطان زدایی - در انتخاب محصولات تمیزکننده دقت بیشتری به خرج دهید:
توصیه پزشکان و کارشناسان ایمنی این است که مواد تشکیل دهنده و ترکیبات موجود در هر محصول تمیز کننده ای که می خواهید در هوا اسپری کنید یا از آنها برای تمیز کردن سطوح در دسترس و سطوحی که آنها را لمس می کنید استفاده کنید به دقت بخوانید. خوشبوکننده های هوا یکی از محصولات خطرناک هستند که حاوی ترکیباتی مانند پارادی کلروبنزن هستند که برای ریه، کبد و کلیه ها سمی و سرطان زاست. در میان تمیزکننده ها، سفیدکننده های اکسیژنه خطرناک ترند.

 

در مورد استفاده از سفیدکننده های کلره و آمونیاکی هم باید مراقب بود. استنشاق هر دوی این ترکیبات برای سیستم تنفسی خوب نیست. بدترین کار این است که آنها را در حمام و زیر دوش استفاده کنید چون در این صورت، بخار موجب می شود مقدار بیشتری از این مواد را استنشاق کنید. توصیه می شود برای سلامت ریه و سلول های بدن تان هنگام خرید بیشتر دقت کنید و محصولات تمیزکننده دوستدار محیط زیست را انتخاب کنید.


۲) از ظروف پلاستیکی، کمتر استفاده کنید:
هر چند نکات مطرح شده درباره خطرات مایکروویو و ظروف پلاستیکی و مضرات طبخ و گرم کردن غذا در این ظروف هنوز به طور قاطع به اثبات نرسیده، اما بررسی ها نشان داده است برخی پلاستیک ها حاوی دی اتیل هگزیلادیپات (DEHA) هستند که از آن برای انعطاف پذیر کردن پلاستیک استفاده می شود. متخصصان می گویند از آنجا که این ماده سرطا ن زا است و گرم کردن پلاستیک موجب می شود مواد شیمیایی موجود در آن در غذا آزاد شود بنابراین بهتر است برای پیشگیری از خطرات احتمالی برای گرم کردن غذا در ماکروویو تنها از ظروف پلاستیکی که نشان قابلیت قرار دادن در مایکروویو دارند و عبارت microwave safe روی آنها درج شده، استفاده شود. ظروف شیشه ای ایمن ترین ظروف برای استفاده در مایکروویو هستند.


۳) رادون را از خانه بیرون کنید:
رادون گاز رادیو اکتیو بدون بویی است که از تخریب طبیعی اورانیوم ایجاد می شود و بیشتر از آنچه فکر کنید در اطراف شما وجود دارد. طبق آمار سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا، گاز رادون پس از سیگار، از علل اصلی سرطان ریه است. تنها راه بررسی وجود رادون در خانه نیز تست و سنجش آن است. در بعضی کشورهای دنیا دستگاه های ارزان قیمت تست رادون وجود دارد که از طریق سازمان حفظ محیط زیست و یا شرکت های خصوصی فعال در این زمینه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


۴) از تفلون ها با احتیاط استفاده کنید:
دانشمندان می گویند ظروف نچسب یا تفلون سرطان زا هستند. این ظروف حاوی پرفلورواکتانوئیک اسید (PFOA) که یک ماده شیمیایی سرطا ن زاست هستند اما برخی بررسی ها نشان داده است مقداری از این ماده که از طریق ظروف نچسب یا تفلون وارد بدن انسان می شود، خطری ایجاد نمی کند. با این حال، سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا از تولیدکنندگان خواسته است در تهیه ظروف تفلون از این ماده استفاده نکنند. برخی دانشمندان هم معتقدند گرم کردن ظروف در دمای بالا یا استفاده از آنها وقتی سطح داخلی آنها خراشیده شده است، کار درستی نیست. توصیه می شود برای تهیه غذا در دمای بالا از این ظروف استفاده نکنید و وقتی سطح داخلی آنها آسیب دیده و خراشیده شد از آنها استفاده نکنید.


۵) در خانه سیگار نکشید:
دود سیگار مخلوطی است از دود ناشی از سوختن توتون، کاغذ سیگار و دودی که از ریه فرد سیگاری خارج می شود. در این ترکیب ۲۵۰ ماده شیمیایی سمی و سرطا ن زا وجود دارد که فرمالدیید، بنزن، کلرید وینیل، آمونیاک و سیانید هیدروژن نمونه ای از آنهاست. افراد غیرسیگاری بدون اینکه بخواهند در معرض این دود قرار می گیرند. قرار گرفتن در معرض دود سیگار می تواند موجب تحریک چشم، بینی و گلو، سرفه، تنگی نفس، بیماری های قلبی، مشکلات تنفسی و سرطان ریه شود. برای پیشگیری از این خطرات سیگار کشیدن در خانه را ممنوع کنید.


۶) عدم استفاده از حشره کش های خطرناک در محیط آشپزخانه و خانه:
بسیاری از حشره کش ها و آفت کش ها مخاطرات بهداشتی زیادی داشته و با بیماری هایی مانند سرطان و پارکینسون ارتباط دارند. برای مثال، مواد شیمیایی که در حشره کش های خانگی استفاده می شود به مقدار زیاد در ادرار کودکان مبتلا به سرطان خون وجود دارد.

 

 

مطالعات دیگر نشان داده اند تماس با آفت کش ها در دوران کودکی با خطر ابتلا به سرطان مغز ارتباط دارد. همچنین ماده ضدعفونی کننده متیل برومید با سرطان پروستات ارتباط دارد و آترازین که در محصولات آفت کش استفاده می شود نیز با سرطان و نارسایی های مغزی ارتباط دارد.

 

بررسی های جدید نیز نشان داده است افراد مبتلا به پارکینسون دو برابر بیشتر از افرادی که به این بیماری مبتلا نیستند در معرض تماس با حشره کش ها بوده اند. توصیه می شود باغچه و گل و گیاهان خانه تان را تا حد امکان به صورت ارگانیک و طبیعی نگهداری کنید.

 

علف های هرز را با دست بکنید. برای مبارزه با حشرات و جوندگان خانگی راه های طبیعی مانند زدن توری و برطرف کردن ترک ها و سوراخ های دیوار را انتخاب کنید. در صورتی که مجبور به استفاده از سموم شیمیایی شدید در خانه نمانید و قبل از ورود افراد به خانه هوای خانه را به طور کامل تهویه کنید.

منبع : persianpersia.com

 

 
 
منبع


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی


عکاسی حرفه ای,نکاتی برای عکاسی

ترفندهای عکاسی حرفه ای

 

عکس گرفتن و عکاسی کردن زیبا نیازمند اصول و قواعدی است که باید بدانید. ولی نگران نباشید، با ما همراه شوید و چند ترفند مهم عکاسی را بدانید.


خیلی ها به عقیده خودشان بد عکس هستند بنابراین تمام سعی خود را می کنند تا جلوی دوربین ظاهر نشوند. اما آن هایی که خوش عکس هستند اعتقاد دارند باید حالت درست را در عکس پیدا کرد. اکنون می خواهم چندین ترفند برای این که در مقابل دوربین به کار ببرید به شما آموزش بدهم تا همیشه عکس های زیبا و جذابی داشته باشید. این ترفندها خیلی ساده اما موثر هستند.

بهترین زاویه صورت خود را پیدا کنید

درسته که تمام اجزای صورت متقارن هستند ولی همیشه یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر آن می افتد. هنگام عکاسی باید ببینید کدام زاویه صورتتان را بیشتر دوست دارید تا در عکس در همان زاویه ظاهر شوید.

عکس حرفه ای,ترفندهایی برای عکاسی

همیشه یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر آن می افتد

 

جمع کردن چشم ها
من معمولا سعی می کنم با باز کردن چشم ها و بالا دادن ابروها چهره شاد و استقبال آمیزی داشته باشم. در حالی که این حالت صورت را به یک ظاهر مردد و ترسیده تبدیل می کند. هنرمندانی مثل آنجلینا جولی، شارون استون و… پاسخ خوبی برای این مشکل دارند و آن هم جمع کردن چشم هاست. پس کمی با بالا آوردن پلک پایین چشم ها را باریک کنید. درست مثل این که به نقطه دوری خیره شده باشید. دقت داشته باشید که فقط پلک پایین تکان بخورد به هیچ وجه ابروها و و هیچ قسمت دیگری را تغییر ندهید.

ترفندهای مهم عکاسی, اصول و قواعد عکاسی

هنگام عکس گرفتن با باز کردن چشم ها و بالا دادن ابروها چهره شادی داشته باشیم

 

لبخند عمیق نداشته باشید
لبخند زیاد عمیق کمی غیر عادی است و برای هر صورتی مناسب نیست. یک لبخند ملیح هم جذاب تر است و هم به صورت چین و چروک نمی اندازد.

بهترین حالت عکاسی,عکس حرفه ای گرفتن

لبخند زیاد عمیق هنگام عکس گرفتن کمی غیر عادی است و برای هر صورتی مناسب نیست


صورت را باریک نشان دهید
برای این که صورت فضای کمتری را در عکس اشغال کند باید دو اصل را رعایت کنید: صورت را در زاویه ۳۰ درجه به سمت لنز بچرخانید و زبان را به سقف دهان بچسبانید. رعایت این اصول باعث می شود صورت باریک تر نشان داده شود.

نکاتی برای عکاسی, نحوه عکاسی حرفه ای

هنگام عکس گرفتن صورت را در زاویه ۳۰ درجه به سمت لنز بچرخانید و زبان را به سقف دهان بچسبانید

 

 

لب و لوچه را جمع نکنید
جمع کردن لب و لوچه نه تنها عکس را زیبا نمی کند بلکه از جذابیت صورت هم کم می کند. پس بهتر است لب ها را طوری جمع کنید که گویا می خواهید شخصی را ببوسید. لب ها را زیاد جمع نکنید که از شکل طبیعی خود خارج شود.

ترفندهایی برای عکاسی,عکاسی حرفه ای

جمع کردن لب و لوچه نه تنها عکس را زیبا نمی کند بلکه از جذابیت صورت هم کم می کند


زاویه دوربین را بالا ببرید
معمولا باید از دوربین پایین تر باشید بنابراین کمی بالا نگاه کنید. اما آنقدر سر را بالا نگیرید که مجبور شوید گردن را دراز کنید. این حالت معمولا بهترین حالت در عکاسی است. اگر بالاتر از دوربین قرار گرفته باشید صورتتان کمی خشن و مردانه می افتد.

رازهای خوش عکس شدن, ترفندهای مهم عکاسی

معمولا باید از دوربین پایین تر باشید بنابراین کمی بالا نگاه کنید

 

چانه را بالا بگیرید
در عکس چانه را بالا نگه دارید تا گردن باریک تر و گونه ها برجسته تر نشان داده شود.

اصول و قواعد عکاسی,بهترین حالت عکاسی

در عکس چانه را بالا نگه دارید تا گردن باریک تر و گونه ها برجسته تر نشان داده شود


منبع : bedunim.ir

 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

انتخابات آمریکا ۲۰۲۰؛ بایدن از اعلام پیروزی زودهنگام خودداری کرد/ آخرین وضعیت شمارش آراء در ایالت های سرنوشت ساز

 



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

14:50 / آخرین وضعیت شمارش آراء در ایالت های سرنوشت ساز

جورجیا (16 رای الکترال): در این ایالت 99 درصد از آراء شمارش شده و بایدن حدود 4020 رای بیشتر از ترامپ کسب کرده است. 

 

نوادا(6 رای الکترال):87  درصد از آراء نوادا شمارش شده و بایدن  با اختلاف بیش از 22657 هزار رای پیشتاز است.

 

کارولینای شمالی(15 رای الکترال): در این ایالت 99 درصد آراء شمارش شده و ترامپ حدود 76500 رای بیشتر از بایدن دارد.

 

پنسیلوانیا(20 رای الکترال): 99 درصد از آراء پنسیلوانیا شمارش شده و بایدن 28877 رای بیشتر از ترامپ به دست آورده است.

 

 11:40/ فرماندار پنسیلوانیا: ترامپ در حال اشاعه دروغ است

 جان فدرمن، فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیای آمریکا در گفتگو با شبکه ان بی سی نیوز:رئیس جمهور آمریکا در توئیت ها و سخنانش اطلاعات اشتباه را اشاعه می دهد.شمارش آراء در این ایالت همچنان ادامه دارد و نتایج به روز رسانی شده آن منتشر می شود و من انتظار دارم پیشتازی آقای بایدن بر دونالد ترامپ همچنان ادامه خواهد یافت.نمی توانم درباره زمان دقیق اعلام نتایج چیزی بگویم اما می دانم که شمارش آراء همچنان ادامه دارد و همچنین می دانم که ارقام مربوط به شمارش آراء در فیلادلفیا و همچنین دیگر بخش های پنسیلوانیا به روز رسانی خواهد شد.

 

11:20 / ترامپ: در اواخر شب انتخابات پیشتازی بزرگی داشتم

به گزارش مشرق، ترامپ در توییتی نوشت: در اواخر شب انتخابات در تمامی این ایالت‌ها پیشتازی بزرگی داشتم اما با گذشت روزها به طور معجزه آسایی شاهد از بین رفتن پیشتازی بودیم. شاید این پیشتازی با پیشبردن روند قانونی‌مان دوباره بازگردد.

 

 10:40 / جو بایدن:مردم آمریکا تغییر را انتخاب کرده اند

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: آنچه هر ساعت واضح‌تر می‌شود این است که تعداد بی سابقه‌ای از آمریکایی‌ها - از هر نژاد، مذهب، منطقه - تغییر را نسبت به موارد مشابه انتخاب کرده اند.وی در ادامه می‌نویسد: آنها (مردم آمریکا) به ما دستور اقدام در خصوص کرونا، اقتصاد و تغییرات آب و هوایی و نژادپرستی سیستماتیک را داده اند.

 

 10:10 / چراغ سبز زودهنگام سنا به کابینه آتی دولت احتمالی بایدن

لیندسی گراهام در جمع خبرنگاران گفت:‌ وی با دستور کار دموکرات ها مخالفت خواهد کرد اما به دنبال یافتن نقاط مشترک با آنها از جمله گزینه های بایدن برای وزارت امور خارجه و مناصب دیگر است.گراهام در ادامه مخالفت جدی خود با افرادی را اعلام کرد که از طرف نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به کابینه بایدن معرفی خواهند شد.

 

گراهام در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد آنکه در چه مواردی با بایدن همکاری خواهد کرد گفت:‌ معاون سابق رییس جمهوری آمریکا شایستگی داشتن کابینه را دارد،‌ من به وی نظرم را در مورد افرادی که می توانند رای وزارت امور خارجه و دادستان کل را بدست آوردند اعلام خواهم کرد.وی افزود:‌ من می دانم که او برنده شده است، بایدن شایسته داشتن کابینه است. ممکن است عده ای باشند که من فقط نمی توانم به آنها رأی دهم زیرا فکر می کنم این افراد فاقد صلاحیت هستند.

 

09:55 / سندرز: پیروزی بایدن را جشن می‌گیریم

«برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا با انتشار فیلمی در توییتر خود خطاب به مردم این کشور گفت دموکرات‌ها موفقیت بزرگی کسب کرده‌اند و پیروزی خود را جشن خواهند گرفت.او گفت: «ما امشب پیروزی قاطع جو بایدن را جشن می‌گیریم. ما برنده شدیم، اما مبارزه ما هنوز تمام نشده است.»سندرز افزود «جو بایدن» در حال بدست آوردن اکثریت آرا ایالات پنسیلوانیا، آریزونا، نوادا و جورجیاست. او همچنین گفت که دموکرات‌ها با کسب بیش از چهار میلیون رای موفقیت بزرگی بدست آورده‌اند.این سناتور دموکرات در ادامه صحبت‌های خود از برنامه‌های جو بایدن برای بیمه‌ درمانی و ایجاد میلیون‌ها شغل جدید برای مردم آمریکا سخن گفت. امروز صحبت‌های جو بایدن و برنی سندرز به گونه‌ای بوده است که به نظر می‌رسد سعی دارند تا از التهاب جامعه آمریکایی بکاهند. این در شرایطی است که دونالد ترامپ و تیمش هنوز با ادعای تقلب گسترده بر تبل‌ جنگ می‌کوبند.

 

  ۰۸:۴۴/ سخنگوی بایدن: ترامپ را از کاخ سفید بیرون می‌کنیم

 منابع فرانسوی گزارش دادند که سخنگوی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد صورت امتناع ترامپ از قبول شکست در انتخابات، او را از کاخ سفید «بیرون» می کنیم چرا که او بارها ادعا کرده شکست را قبول نکرده و کاخ سفید را ترک نمی کند.

 

08:30/  آرای هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا

بایدن: 74,795,300

ترامپ: 70,533,207

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 08:00 / برخی از کارکنان کاخ سفید سرکار نرفتند

شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا می‌گوید از مقام‌های داخل کاخ‌سفید شنیده که فضای امروز در داخل کاخ سفید «بسیار سنگین» بوده و برخی از کارکنان دفتر ریاست جمهوری سرکار حاضر نشده‌اند.

 

07:50 / بایدن: آمریکایی‌ها «تغییر» را انتخاب کردند

جو بایدن شامگاه جمعه در نطق انتخاباتی پس از سه روز شمارش آرا این مطلب را مطرح کرد و با بیان اینکه هنوز اعلامیه پایانی پیروزی را نداریم، اظهار کرد: اما ارقام بسیار روشن هستند. ما این رقابت را خواهیم برد. فقط به آنچه که از روز گذشته اتفاق افتاد نگاه کنید.

 

 

معاون اول دولت سابق آمریکا یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ما در جورجیا عقب بودیم و در این ایالت پیروز خواهیم شد، ۲۴ ساعت قبل، ما در پنسیلوانیا عقب بودیم و اکنون در حال برنده شدن پنسیلوانیا هستیم.

 

بایدن با بیان اینکه در آریزونا و نوادا هم پیروز شده است، خاطرنشان کرد: ما در مسیر دریافت ۳۰۰ رای الکترال هستیم. به آمار سراسر کشور نگاه کنید، ما در این رقابت با اکثریت آشکار پیروز می‌شویم. ملت پشت سر ما هستند. ما ۷۴ میلیون رای دریافت کرده‌ایم.

 

وی این تعداد رای را بیشتر از هر رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا دانست و افزود: این آرا همچنان در حال افزایش است. ما دونالد ترامپ را با ۴ میلیون رای بیشتر شکست دادیم. این فاصله همچنان رو به رشد است.

 

نامزد حزب دموکرات اظهار کرد: نخستین نامزد دموکراتی هستم که آریزونا را پس از ۲۴ سال برنده شدم و دموکراتی هستم که جورجیا را پس از ۲۰ سال بردم.

 

07:30 / بایدن از اعلام پیروزی زودهنگام خودداری کرد

  نامزد حزب دموکرات با تاکید بر اینکه در ایالت‌های کلیدی از برتری برخوردار است، اما از اعلام پیروزی خودداری کرد.

 

 07:00/ ترامپ: بایدن نباید ادعای ریاست جمهوری کند

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به رقیب خود درباره ادعای پیروزی در انتخابات هشدار داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «جو بایدن نباید به غلط ادعای دفتر ریاست جمهوری را بکند. من هم می‌توانم این ادعا را داشته باشم. روند قانونی تازه آغاز شده است!»

 

07:20 / ایالت پنسیلوانیا موقتا آرای بعد از سوم نوامبر را جداسازی می‌کند

قاضی دیوان عالی آمریکا به درخواست جمهوری‌خواهان، از مقام‌های ایالتی در پنسیلوانیا خواست تا آرایی که بعد از روز انتخابات ارسال شدند، جداسازی و تفکیک کنند اما دستوری مبنی بر توقف شمارش آراء نداده است.

منبع:

https://www.beytoote.com/news/international/political-news200394.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

انتخاب هدیه برای آقایان گرد از کاستی هاییه که هنگام خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه زناشویی و چکیده خرید هر هدیه مناسب برای اقایان بهش بر می خوریم. این مقاله ۹ الی ایده بهتون پیشنهاد می ده لغایت هنگام خرید هدیه برای آقایون کارتون ساده تر بشه. این نوشتار به درد کسایی می خوره که دنبال هدیه برای شوهر شون یا هدیه برای دوست پسر شون یا هدیه برای نامزدشون هستند. بعد توصیه می کنم اگر دنبال چند تا توصیه جذاب هدیه برای آقایان هستید این نوشتار رو الی پسین بخونید.

هدیه برای آقایان

هدیه برای آقایان به پنج دسته کلی بخش میشه که بنا به نسبتتون با مردی که می خواید برای هدیه بخرید یا میزان صمیمی بودنتون می تونید برگزیدن کنید. مثلا به نظرم اگه توی سنه نخست رفاقت یا آشنایی با مردی یا پسری هستید خیلی سراغ هدیه های خنده دار و بامزه نرید. هر وقت آنقدر خودمانی شدید که تونستید باهم مزاح کنید می تونید از این هدیه هم بهره‌گیری کنید.

دسته اول: کادوهای شخصی

اگر می خواید یه روز به یادماندنی و خاطره ساز داشته باشین کوشش کنید یک هدیه ویژه بدید. چطوری یه هدیه ویژه و شخصی می شه؟ وقتی نام یا عکس یا تکیه کلام مرد مورد علاقتون روی هدیه باشه اون هدیه تبدیل می شه به یک هدیه خاص.

 

هدیه سورپرایز برای پسر ها

دلم می خواد داستان گرد از دوستام رو براتون تعریف کنم. برادر پسر یکی از دوستای من گیتاریست خیلی نکوداشتن بود پس دوستم براش یه گیتار خوب خرید ولی روی گیتار اسمش رو به اتفاق یک جمله کوتاهی به یادمانی نوشت. اون پسر انقدر از هدیه خوشش اومد الی به حال انقدر شاد ندیده بودمش.

مطمئنم با این داستان کلی ایده باحال توی ذهنتون می یاد. لیوان، تیشرت، ساعت، بالش و…. خیلی چیزهای دیگه رو می تونید تبدیل به یک هدیه ویژه برای آقایون کنید.

دسته دوم: هدیه های رمانتیک

هدیه رمانتیک دائم خوبه و جواب می ده. هدیه های رمانتیک هدیه های کم هزینه و عاشقانه ای هستند که می تونید به اقایون هدیه بدید. مثلا روانیدن تقسیم گل به شرکت یا محل کارشون، شکلات و…. در این گونه هدیه ها تزئین کردن و خوشگل بودن بسته بندی خیلی مهمه. یگانه از بهترین گزینه ها نقاشی روی شکلاته که میتونید از این لینک یا کلیک روی عکس اقدام به خرید کنید

شکلات هدیه سورپرایز برای آقایان

 

دسته سوم: چیزهایی که ذکور لازم دارند

شلوار ، پیراهن، کیف، کفش چیزهایی اند که یک مرد دائم بهشون نیاز داره. می تونه پیشنهاد خوبی برای هدیه برای آقایان باشه.

دسته چهارم: هدیه های سرگرم کننده

اگر پیگیری هدیه پسندیده برای برادر پسر یا شوهر تون می گردید این نوع هدیه خیلی خوبه . هی چی بهتر از این نیست که چیزی رو هدیه بدید که درگذشت باره علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خیلی به تناسب اندام و هیکلش اهمیت می ده می تونید براش پودر های پروتئین یا وسایل ورزشی بخرید اگر عاشق بازی های کامپیوتریه می تونید براش یه بازی جدید بگیرید. اینطوری نشون می رویت که چقدر به علاقه های اون توجه می کنید.

 

hobby-gift-for-men

دسته پنجم: هدیه های خنده دار و بامزه

خیلی جذابه که هدیه ای بدید که خنده رو روی لب ها بیاره. هدیه ای که با یه جور مزاح همراه باشه دم دستی ترینش شاید این عروسک های کوچیکی باشه که همانند سوسکه. وای من خودم یه بار در حتماً مرگ ترسیدم اما بعدش خندم گرفت. هیچ وقت فراموشش نمی کنم.

حتما خودتون خیلی ایده توی ذهنتون دارید برای همین هم من تنها چندتاشو می گم تا ذهنتون رو منفجر کنم با ایده ها الی انتخابتون باز تر بشه. هدیه برای تولد مردان دیگه ایده هایی مانند کیف و لیوان ماگ لنز رو نمی خوام جزو بخش بندی مون بذاریم چون دیگه خیلی تکراری شدن. هدیه هایی که برای فوت شد ها ( شوهر – کاندیدا – برادر پسر – دوست – والد ) توصیه میشه.

ایده شماره یک:

ماشین ریش تراش و وسایل اصلاح صورت

 

surprise-gift-for-men

ایده شماره دو:

بلوتوث اسپیکر یا اسپیکر قابل حمل (اسپیکر پرتابل بلوتوث)

همه مردها عاشق فناوری اند. مخصوصا اگر این تکنولوژی مربوط به موزیک هم باشد. اسپیکرهای قابل حمل این قابلیت رو دارن که یک صدای با کیفیت و بدون نویز رو برامون توزیع کنن و ما رو از شر سیم های اضافی خلاص کنند.

به نظر میرسه این ایده خوبی برای هدیه برای آقایان است. کی از این هدیه بدش مییاد؟



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

راهنمای پوشش دختربچه ها,انتخاب لباس دخترانه

بر اساس مد روز لباس نپوشند

 

با این روش ها از دخترتان پرنسس بسازید

کافی است قصد خرید و انتخاب لباس دخترانه داشته باشید تا با دنیایی پر از رنگ، طرح، انرژی و شادی رو‌به رو شوید. برای اینکه بتوانید از دل این دنیای متنوع، لباس هایی برای دختر دردانه تان تهیه کنید، راهنمای خریدی تهیه کرده ایم که علاوه بر لباس، نکاتی برای خرید کیف، کفش و اکسسوری هم دارد. با رعایت این نکته ها دختر کوچولوتان زیباتر از همیشه خواهد درخشید.

 

ست آماده بخرم؟

ست کردن لباس دخترانه کار لذت بخشی است؛ ولی خیلی از پدر و مادرها وقت کافی ندارند تا از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروند و تکه های یک ست زیبا را کنار هم بگذارند. خوشبختانه این روزها انواع ست و مدل های لباس دخترانه به صورت آماده وجود دارد، که از سردرگمی هنگام خرید کم می کند و گزینه های شیکی را پیشنهاد می‌دهد.

 

به روز بخرید

یکی از فکرهایی که هنگام خرید لباس ممکن است به سر بزرگترها بزند، این است که بهتر است بر اساس مد روز لباس نپوشند، چون سایزشان عوض نمی شود و لباسی که امسال مد شده، سال دیگر مد نخواهد بود.

 

خوشبختانه موقع انتخاب لباس بچگانه این مشکل پیش نمی آید؛ چون بیشتر اوقات سایز بچه‌ها مرتب عوض می‌شود و لزومی ندارد لباسی را که امسال می پوشند، سال دیگر هم به تن کنند. به همین دلیل بهتر است لباس های مد روز و شیک برایشان تهیه کنید تا از پوشیدنشان لذت ببرند.

 

سه نوع لباسی که باید در کمدشان باشد

در کمد هر دختر بچه‌ای باید حداقل سه نوع لباس وجود داشته باشد:

 

لباس رسمی: ست لباس رسمی شامل پیراهن دخترانه رسمی برای مهمانی‌ها به همراه کیف های شیک و شکیل دخترانه و کفش مناسب می‌شود.

 

لباس غیر رسمی: شامل شلوار جین یا دامن، بلوز یا تی شرت و کفش کتانی یا ورزشی است.

 

لباس راحتی: شامل لباس راحتی داخل خانه، پیژامه یا لباس خواب می‌شود.

 

نکته مهم برای خرید لباس راحتی

لباس راحتی داخل خانه برای دختر بچه ها باید تمام نخی باشد و الیاف لطیف در آن به کار رفته باشد. وجود نایلون در الیاف لباس می‌تواند باعث عرق کردن، عرق سوز شدن و حتی بروز حساسیت شود. این لباس های نخی لطیف باید زود به زود شسته شوند و بهتر است رنگ های روشن داشته باشند.

 

نکات مهم برای خرید ست غیر رسمی

 اگر دخترتان زیاد ورجه وورجه می‌کند، برایش شلوار جین تیره و راحت انتخاب کنید.

 هنگام خرید کفش کتانی یا ورزشی حتما به راحتی آن دقت داشته باشید و سراغ رنگ‌هایی بروید که به ست لباس ورزشی یا لباس غیر رسمی او بیاید.

 

 برای خرید بلوز و تی شرت حتما سراغ پارچه هایی با الیاف نخی را بگیرید و به هماهنگی بین رنگ این لباس ها با سایر اجزای ست دقت کنید.

 

 می توانید کلاه آفتابی را به عنوان جز تکمیل کننده این ست به آن اضافه کنید تا به خصوص در هوای گرم از آفتاب‌سوختگی فرزندتان جلوگیری و تیپ اسپرت او را شیک تر کنید.

 

درست کردن ست تمام رسمی

ساختن ست تمام رسمی برای دختربچه‌ها کار هیجان انگیزی است. هنگام این کار به نکات زیر دقت کنید:

 

 درست است که شما به عنوان والدینش بهترین‌ها را برایش می‌خواهید؛ اما به خودش هم اجازه دهید تا درباره لباسش نظر دهد. بچه‌ها اغلب از لباس‌های توردار با دامن‌های پرچین و پارچه پر زرق و برق خوششان می‌آید. بهتر است حتما سلایق او را مد نظر داشته باشید.

 

 برای لباس مهمانی شب سراغ تناژهای تیره تر رنگ های شاد بروید و اگر قرار است یک پیراهن رسمی برای یک مهمانی عصرانه برایش تهیه کنید، از رنگ های روشن تر کمک بگیرید.

 

 

 وقتی پیراهن مناسبی برای دخترتان انتخاب کردید، سراغ دیدن کفش های دخترانه جدید و انتخاب گزینه ای بروید که المان مشترکی با پیراهن های او داشته باشد.

 

پرنسس کردن دختران,شیک پوشی دختران

برای انتخاب لباس مهمانی شب سراغ تناژهای تیره تر رنگ های شاد بروید

 

تم کارتونی برای بچه های کوچکتر

هر کارتون تازه ای که می آید و شخصیت اصلی آن دختربچه ای است، دخترهای کوچک را به خودش علاقه مند می کند. برای اینکه دلشان را شاد کنید لباس‌هایی با تم کارتون مورد علاقه ‎‌شان برایشان تهیه کنید و درباره نکات خوب شخصیت اصلی داستان با آن ها حرف بزنید.

 

انتخاب اکسسوری

انواع اکسسوری مو مثل گل سر، کش سر، هدبند و گیره سر، اجزای کم‌هزینه اما ضروری زیورآلات دخترانه هستند. وجود هر کدام از این زیورآلات می تواند ساده ترین لباس را جذاب تر نشان دهد. هنگام انتخاب زیورآلات به نکات زیر دقت داشته باشید:

 

 اگر تم لباس فرزندتان کارتونی است، اکسسوری با طرح های همان کارتون برایش انتخاب کنید.

 از زیورآلاتی که نگین های براق دارند در شب استفاده کنید.

 دقت داشته باشید موهای بچه‌ها را سفت نبندید یا هدبندشان تنگ نباشد.

 گیره های کائوچویی بهتر از گیره‌های فلزی هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



شاید فکر کنید نحوه لباس پوشیدن برای مردها کار زیاد سختی نیست اما آقایان خوش لباس باید در برخی جزئیات مثل بستن دکمه آخر ژاکت یا انداختن لباس روی شلوار و… کاملا دقیق و ریزبین باشند. در غیر اینصورت از نظر دیگران جذابیت چندانی نخواهند داشت.

 

در این جا با اشتباهات مردها در نحوه لباس پوشیدن آشنا شوید:

پنهان کردن ساعت زیر آستین لباس

اگر به استفاده از ساعت مچی علاقه زیادی دارید باید آستین پیراهن تان را بالا بدهید. ساعت زیر آستین برآمدگی ایجاد می کند که ظاهر چندان زیبایی نخواهد داشت.

 

نکاتی برای درست لباس پوشیدن, نکاتی برای خوش پوش هااگر به استفاده از ساعت مچی علاقه زیادی دارید باید آستین پیراهن تان را بالا بدهید

 

تیشرت طرح دار

تیشرت ساده بپوشید مخصوصا زمانی که می خواهید روی آن یک ژاکت بپوشید. طرح های روی تیشرت مدهای زودگذر هستند. پس به جای تیشرت های طرح دار مد که خیلی زود از مد می افتند برای تیشرت های ساده هزینه کنید.

 

روش درست لباس پوشیدن,درست لباس پوشیدنتیشرت ساده بپوشید مخصوصا زمانی که می خواهید روی آن یک ژاکت بپوشید

 

تیشرت آستین بلند

تیشرت هایی که آستین آن ها تا نزدیک آرنج می رسد ظاهر زیاد خوبی ندارند. لباس باید جذابیت داشته باشد. دفعه بعد که به فروشگاه رفتید تیشرت هایی بخرید که آستین آن ها از بازو زیاد پایین تر نباشد. آستین بلند عضلات بازو را مخفی می کند و بازوها را بلندتر نشان می دهد.

 

نکته هایی برای خوش پوشی, روش های لباس پوشیدنتیشرت هایی که آستین آن ها تا نزدیک آرنج می رسد ظاهر زیاد خوبی ندارند

 

شلوار بند دار با کمربند

هیچوقت شلوارهای بند دار با کمر بند نپوشید چون هر دو برای بالا نگه داشتن شلوار استفاده می شوند پس در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید.

 

اصول و نحوه پوشش لباس,مهارت های لباس پوشیدنهیچوقت شلوارهای بند دار با کمر بند نپوشید

 

لباس چروک

درست است که اتو کشیدن لباس زیاد کار خوشایندی نیست اما اگر می خواهید مرتب و پاکیزه به نظر برسید باید این کار را انجام دهید. لباس های چروکیده اعتماد به نفس را پایین می آورد و بعضی از لباس ها قبل از هر بار استفاده نیاز به اتو کشیدن دارند.

 

نکاتی برای خوش پوش ها, تکنیک های خوش پوشیاگر می خواهید مرتب و پاکیزه به نظر برسید همیشه اتو کشیده باشید

 

 

اندازه لباس

لباسی که می خرید باید کاملا اندازه باشد نه آنقدر تنگ که نزدیک به انفجار باشد.

 

درست لباس پوشیدن,نکاتی برای درست لباس پوشیدنلباسی که می خرید باید کاملا اندازه باشد

 

بستن دکمه های کت

 

فقط زمانی اجازه بستن دکمه کت را دارید که تنها یک دکمه داشته باشد. کت هایی که دکمه های بیشتری دارند دکمه آخر را نبندید و فراموش نکنید که هنگام نشستن همه دکمه ها را باز کنید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



نمونه هایی از جدیدترین ست های اسپرت مردانه

 

ست های مردانه, شیک ترین ست های مردانه
ست اسپرت مردانه, جدیدترین ست های اسپرت

لباس های مردانه

 

ست لباس اسپرت مردانه,ست لباس مردانه
لباس های مردانه,لباس های اسپرت مردانه

شیک ترین ست های مردانه

 

شیک ترین ست های مردانه, ست های اسپرت مردانه
جدیدترین ست های اسپرت, ست های مردانه

ست لباس مردانه

 

 

ست های زیبای مردانه,ست لباس اسپرت مردانه
ست لباس مردانه,لباس های مردانه

ست های مردانه



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

راهنمای لباس پوشیدن آقایان,نکاتی برای لباس پوشیدن آقایان

آشنایی با اشتباهات آقایان در لباس پوشیدن

 

برخلاف تصور عامه، مردان کمتر از زنان به مد علاقه ندارند و حتی بیشتر از خانم ها هزینه صرف لباس می کنند.

ما به طور دائمی روندها را دنبال می کنیم و اکنون چیزی را برای شما پیشنهاد می کنیم. در اینجا لیستی از رایج ترین اشتباهاتی که مردان با سبک خود مرتکب می شوند، آورده شده است. این به شما کمک می کند همیشه در صدر باشید.

 

1. پوشیدن بند شلوار به همراه کمربند

این سبک کلاسیک از لباس دوباره به مد برگشته است. به همین دلیل است که اولین توصیه برای شما این است که پیراهن دکمه دار بپوشید و اگر بند شلوار یا کمربند استفاده کنید اینگونه بهتر است، این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید. اما اگر هر دو را همزمان بپوشید، شیک نیست.

 

اشتباهاتی در لباس پوشیدن آقایان,پوشیدن کمربند و بند شلوار

پوشیدن کمربند و بند شلوار

 

2. پوشیدن ژاکت (پالتو) کوتاهتر از کت شما

کت یک چیز جهانی در کمد لباس مرد است. گاه به گاه، کلاسیک و حتی یکپارچه سازی با سیستم عامل - متناسب با هر سبکی است. اما یک چیز مهم وجود دارد. سعی کنید کت (پالتو) کوتاهتر از کت خود را نپوشید. این می تواند تمام نگاه شما را خراب کند.

 

راهنمای شیک پوشی مردان,تکنیک های پوشیدن ژاکت و کت

پوشیدن کت ژاکت بلندتر از کت

 

3. کوله پشتی را با کت کلاسیک خود ترکیب کنید

در قرن بیست و یکم، مد به ما امکان می دهد لباس ها را با سبک های مختلف ترکیب کنیم. اما یک کت کلاسیک با کوله پشتی جالب نیست. بهتر است به جای آن یک کیف لپ تاپ (کیف بند بلند) را انتخاب کنید.

 

بهترین کیف برای استفاده از کت,درباره ی لباس پوشیدن آقایان

استفاده از کت و کوله پشتی

 

4- استفاده از یک ساعت شکسته

اگر یک جلسه ی مهم دارید و می خواهید باشکوه تر در آن جلسه حاضر شوید و ساعت شما شکسته است هرگز آن را بدست نکنید، زیرا از زیبایی شما می کاهد. هرچند آن را بسیار گران خریده باشید.

 

اصول شیک پوشی آقایان,درباره ی لباس پوشیدن آقایان

استفاده ی ساعت شکسته

 

5- کراوات خود را خیلی کوتاه کنید

با وجود این واقعیت که این قانون مشهور است، گاهی اوقات مردان از آن غفلت می کنند. وقتی کراوات می پوشید ، به یاد داشته باشید که نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. یک قانون کلی وجود دارد: نوک کراوات باید سگک کمربند را بپوشاند.

 

اندازه ی کروات برای آقایان,تکنیک های شیک پوشی آقایان

استفاده از کروات کوتاه

 

6. قرار دادن عینک آفتابی روی سر خود

نمی توانیم بگوییم اگر عینک آفتابی را روی سر خود بگذارید، بد به نظر می رسد، اما قطعاً مدل موهای شما را خراب می کند. علاوه بر این، اگر سر شما خیلی بیضی است، این امر باعث بد به نظر رسیدن می شود. بنابراین عینک آفتابی خود را در جیب سینه خود قرار دهید یا آنها را روی پیراهن خود آویزان کنید. این باعث می شود بسیار شیک تر به نظر برسید!

 

تکنیک های شیک پوشی آقایان,بهترین مکان برای گذاشتن عینک آفتابی

قرار دادن عینک آفتابی روی سر

 

7. پوشیدن شلوارگرمکن به تنهایی

لباس گرمکن باید در همه موارد و بدون استثناء، لایه اول محسوب شود. به عنوان مثال، می توانید شلوارک یا شلوار جین را برای پوشیدن بر روی آنها انتخاب کنید. این تنها موضوع مد نیست، بلکه آداب و معاشرت هم هست.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/men2-clothing13-mistakes.html



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نمونه هایی از جدیدترین مدل گیرهای بچه گانه

 

گیر مجلسی بچه گانه,شیک ترین گیرهای بچه گانه
مدل گیر بچه گانه, جدیدترین مدل گیر بچه گانه

مدل گیر مجلسی

 

گیرهای جدید دخترانه,گیر پاپیونی زنانه
گیر پاپیونی مجلسی,گیرهای شیک دخترانه

مدل گیر پاپیون بزرگ

 

شیک ترین گیرهای بچه گانه,گیرهای شیک بچه گانه
جدیدترین مدل گیر بچه گانه,گیر مجلسی بچه گانه

مدل گیر دخترانه

 

گیرهای مجلسی دخترانه,گیرهای جدید دخترانه
گیر پاپیونی زنانه,گیر پاپیونی مجلسی

جدیدترین مدل گیر مجلسی

 

 

 
منبع:
 


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



شلوار کرم,ست شلوار کرم مردانه با پیراهن

ست شلوار کرم مردانه با پیراهن

 

شلوارهای خاکی طرح هایی ساده و غیررسمی دارند ولی در عین حال راه را برای پوشیدن لباس های جذاب تر در بالاتنه باز می کند. با پوشیدن لباس مناسب و زیورآلات جذاب همراه با این شلوارها می توانید استایلی شیک و زیبا بسازید.

نکات کلیدی استفاده از رنگ کرم

قبل از هر کاری باید چند نکته مهم در مورد ست کردن لباس به یاد داشته باشید.

 

اول طبقه بندی رنگ ها

۱- رنگ های اصلی: سیاه، سفید و خاکستری

۲- رنگ های خنثی: بژ، خردلی و کرم

۳- رنگ های سرد: آبی، سبز و بنفش

۴- رنگ های گرم: قرمز، زرد و نارنجی

 

قوانین ست کردن لباس کرم

اگر قرار است از دو رنگ برای ست کردن استفاده کنید، رنگ های گرم و سرد را با هم ست کنید و تضاد ایجاد کنید.

 

اما اگر قرار است از سه نوع رنگ استفاده کنید باید: (سه رنگ خنثی) یا (سه رنگ اصلی) و یا (۲ رنگ روشن و ۱ رنگ اصلی) و یا برعکس استفاده کنید.

 

تی شرت طوسی تیره و شلوار کرم رنگ و کفش مشکی یک ست کرم رنگ برای لباس مردانه می باشد. (بیشتر بخوانید: ست لباس که همه جا می توانید بپوشید)

 

شلوار کرم با چه مانتویی ست می شود؟

شلوار کرم را با مانتو مشکی، زرشکی، قهوه ای، سفید، آبی،صورتی، زرد، بادمجانی، سبز به زیبایی ست می شوند. ( بیشتر بخوانید: رنگ خاکی با چه رنگی ست می شود؟)

 

 

نمونه هایی از جدیدترین ست های لباس با شلوار کرم

ست لباس با شلوار کرم, شیک پوشی با شلوار خاکی

ست با شلوار کرم مردانه

 

ست شلوار کرم مردانه,شلوار کرم مردانه با چه رنگی ست میشه

شلوار کرم مردانه با چه رنگی ست می شود

 

شلوار کرم با چه مانتویی ست میشه,ست شلوار کرم زنانه

ست با شلوار کرم مردانه

 

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/wearing-cream-trousers1.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()